Компанія SPRO повертається у роботу!

24 березня – рівно місяць Україна стримує російського окупанта і перемагає ворога у повномасштабній війні. Військові, добровольці, ветерани, волонтери, рятувальники, лікарі, журналісти, комунальники, мирні українці, які зупиняють ворожу силу голіруч – усі показали світу стійкість, мужність, національне єднання у боротьбі за свою Волю та Гідність. Весь цей місяць наш Автосервіс не працював. Але тепер ми…

Від радянської «Дев’ятки» до сучасного Mercedes

Змінюється час, змінюються люди, змінюються автомобілі та їхні запчастини. Але дещо залишається незмінним – якісний ремонт. Це питання було актуальним ще більше 130 років тому, коли людина створила перший автомобіль.   Не важливо, яким авто Ви користуєтесь, BMW 1985 чи 2016 року. Ми надаємо послуги для широкого спектру автобрендингу та усуваємо проблеми будь-якої складності. Все…

Що робити, якщо кермова рейка несправна?

Сьогодні розповімо вам про основні ознаки несправності рейки, наслідки несправності і що з цим робити. Для початку розберемо, що таке кермовий агрегат. Кермова рейка – це елемент кермового управління, силовий вузол, за допомогою якого передні колеса автомобіля синхронно повертаються в ту сторону, в яку водій повертає кермо. Існує два основних види кермової рейки (далі «КР»):…

Компанія SPRO переїхала!

Компанія SPRO переїхала! У 2016 році команда однодумців, які люблять свою справу, об‘єдналися та створили унікальне спеціалізоване СТО. Його галузь – ремонт рульових рейок та насосів ГПК. 5 років компанія SPRO розміщувалась на території колишнього мотозаводу, що поблизу Київської телевежі. Але, у зв’язку з тенденцією забудови колишніх промислових зон, компанія вимушена була переїхати на нове…

5 років разом з Вами!

5 років разом з Вами! SPRO steering professionally  22 квітня 2021 року відзначає день народження компанії — 5 років роботи! За ці роки було виконано десятки тисяч ремонтів рульових рейок та насосів гідропідсилювача керма, тисячі задоволених клієнтів. Зав’язалися не тільки професійні, але й дружні відносини між співробітниками компанії і нашими клієнтами. З кожним роком, працюючи…

Особливості експлуатації насосів гідропідсилювача керма

Насоси гідропідсилювача страждають при невмілому дріфті. Тривала фіксація керма в крайніх положеннях укупі з різким збільшенням оборотів двигуна створює підвищений тиск у вузлі. Витратний клапан чисто механічно не завжди встигає його скинути. В результаті настає локальний перегрів і згубний знос робочих поверхонь насосу. Більшість виробників не регламентує інтервал заміни робочої рідини гідропідсилювача – вона залита…

Рульові рейки: несправності і відновлення

Чи є альтернатива дорогої заміни вузла через його течі або стукотів? Розбираємося в основних несправності і оригінальних прийомах ремонту рульових механізмів. Ще не так давно автовиробники допускали ремонт механізмів, продавали оригінальні запчастини та розробляли технології відновлення. Однак пізніше лавочку прикрили, мотивуючи це загрозою безпеці. Хоча в конструкцію і технології виготовлення рульових рейок ніяких принципових змін…